Ethiopië - Reisverslagen van Aniek Weda - WaarBenJij.nu Ethiopië - Reisverslagen van Aniek Weda - WaarBenJij.nu

Ethiopië

Aanstaande zondag (21-1) is het zo ver, dan ruil ik voor 2.5 maanden Nederland in voor Ethiopië!

Eerst ga ik twee maanden als vrijwilliger in een revalidatiecentrum sport en bewegen aanbieden aan kinderen met een lichamelijke beperking. Ook ga ik kijken naar nieuw te ontplooien activiteiten. Iets dat natuurlijk helemaal in mijn straatje past als afgestudeerd SBE'er. Een leuk feitje is dat de sportleraren van deze kinderen ook een beperking hebben! Ik verblijf deze twee maanden in de hoofdstad van Ethiopië, Addis Abeba. Ter vergelijking: Amsterdam heeft nog geen miljoen inwoners, Addis Abeba gaat richting de 3.5 miljoen inwoners!

Hierna ga ik zelf nog twee weken Ethiopië verkennen, maar hoe of wat precies is nog even aankijken.

Groetjes, Aniek

The Ethiopia Experience / Respo International

Recente Reisverslagen:

02 April 2018

Tijd om te gaan

17 Maart 2018

Afsluiten van werkzaamheden

27 Februari 2018

Precies op de helft!

16 Februari 2018

Het was alweer even geleden

02 Februari 2018

Nu bijna 2 weken
Aniek

Actief sinds 19 Dec. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8181

Voorgaande reizen:

21 Januari 2018 - 05 April 2018

Ethiopië

Landen bezocht: